بسم الله الرحمن الرحیم
دوستان عزیز و بزرگوار بیننده یکی از عقاید اجماعی تمام مسلمین بحث ختم نب
بعد از آقا رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم
مسلمین اجماع دارند که بعد از آقا رسول خدا نبوت
قطع شد
انتها یافت و پایان پذیرفت
و نبی بعد از آقا رسول خدا دیگر نخواهد بود برای این ادله
برای این اعتقاد ادله فراوانی داریم سوره احزاب آیه ۴ آیه ۴۰ تصریح کرده است خداوند
که پیامبر خاتم النبیینه و روایات مختلفی که شیعه و سنی و تمام فرق اسلامی از آقا رسول خدا
و ما از ائمه و اهل بیت هم بیان کردیم
در این رابطه خود آقای احمد بصری هم
در کتب مختلفش این مطلب را بیان کرده به طور مثال کتاب جهاد درب بهشت است خب این کتاب یکی از
این جریان نوشته
اگر اتاق فرمان لطف کنند
تصویر کتاب رو نشون بدن ممنون میشم
جهاد درب بهشت نویسنده آقای احمد بصری
صفحه
در این کتاب ایشون تصریح میکنه سرور انبیا و مرسلین و خاتم آنها
حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم
در کتابهای دیگه این جریان هم همین مسئله
آمده است که من یک کتاب بعدی که خدمت شما
خواهم داد
کتاب دیگر است از همین جریان یمانی موعود
حجت الله نویسنده شیخ حیدر زیادی
ایشون در این کتاب در صفحه ۱۲۲ میگه بعد از اینکه برای ما مشخص شد
کیمانی معصوم و حجتی از حجتهای خداست معلوم است که حجتهای معصوم خداوند
همان پیامبران که با محمد صلی الله علیه و سلم
ختم شده
پس این هم مدرک و دلیل دومی که ما از جریان جناب آقای
بصری ارائه
مدرک سوم
کتاب متشابهات یکی دیگه
از کتب جریان
احمد بصری جلد اول
نویسنده آقای احمد بصری صفحه
آقا امام صادق روایت به احمد نقل میکنه از آقا امام صادق که فرمودند همانا خداوند
پیامبر را به پیامبری برگزید و رسالت را با او خاتمه داد پس هیچ پیامبری بعد از او
بینندگان عزیز خوب دقت بفرمایید یکی از راههای شناخت جریانها
و مدعیان دروغین همین توراتی است که در این جریانها اتفاق میافته
آقای احمد بصری در اوایل دعوتش خیلی از ادعاهایی که امروز داره رو نداشته از
نبوتش بگیرید ادعای امامتش بگیرید و و
آقای احمد در کتب اولش تصریح میکند
خدمت شما عرض کنم
نبوت بعد پیغمبر وجود نداره نبوت خلق شده و دیگه پیغمبری
بعد از آقا رسول
خدا نیست اما همین آقای احمد
در ادامه بحث خودش که وقتی میخواد بیاد
ادعای نبوت خود را مطرح کنه شروع میکنه
آقا کی گفته نبوت ختم شده نبوت ختم نشده
کتاب الموت الخاتمه آقای احمد بصری
در این کتاب تصریح میکنه
که اگر ما بگیم نبوت بعد پیغمبر ختم شده امر غیر صحیحی را بیان
این مدرک
بریم دوباره در کتاب دیگه آقای احمد ببینیم
تناقضی گفته شده
کتاب بعدی نبوت خاتمه
جناب آقای احمد بصری
در این کتاب در صفحه ۲۴ تصحیح
مانعی وجود ندارد که انسانهای مومن و مخلص با عبادات خود
به مقام نبوت برسند و امکان دارد
امکان این را دارد که خداوند به وی وحی کند آن هم از طریق رویا و آن هم به بعضی از امور غیب
و حق به فضل خدای سبحان مطلع میشوند و تاکیداً ائمه معصومین به مقام نبوت رسیدند
حال پس وجود مومنین مخلصی که به مقام نبوت رسیده و خداوند از طریق رویا به آنها وحی کرده ام
ممکن است و اینم قابل دسترسی است و در حداقل تقدیر این امر در ائمه معصومین اتفاق
صفحه بعد ولی مقام نبوت بنی آدم باز مفتوح مانده و هر کس از مومنین خود را برای خداوند
متعال با عبادت و عمل خالص کند میتواند به این مقام برسد
این مطلب مطلب بعدی آقای احمد
و آقای احمد در همین کتاب خودش
در صفحه ۲۵ تصریح میکنه تاکیداً ائمه معصومین به مقام نبوت رسیدند
و اونها پیغمبر هستند و در مورد ائمه معصومین این مسئله
اتفاق افتاده چرا آقای احمد اینا رو بیان میکنه
به این دلیل دوستان عزیز که آقای احمد بصری
بیاد ادعا کنه
که من احمد بصری
دارای مقام
نبوت هستم
اجازه بده من این مطلب را خدمت شما بینندگان عزیز نشون بدم بعد سوالات خودم رو
از این آقا
میپرسم
آقای احمد بسطی
در کتاب خودش تصریح میکند
که من احمد بصری هم دارای مقام
امامت و رسالت هستم
اسکن رو
نبوت خاتمه
مهدی و ائمه هم دارای مقام نبوت هستند هم دارای مقام رسالت جناب آقای
خادم احمد
پاسخ شما به این تعارضات و تناقضات احمد چیه من از شما سوال دارم یک روایت از ائمه بیارید که گفته
ما ائ
نبی و پیغمبر هستیم چون احمد برای اونها این مقام را ادعا کرده
در خدمت شما هستم
یا الله
بسم الله الرحمن الرحیم
اول مطلب برات میگم یعنی تو اینجایی
ما مثل یک فرقهایم مثل اینها مطرح میکنی که ما یعنی دروغ میگیم کذابیم
بهترین فرقههایی که خودت داری مثال میزنی ما را دروغگو
یعنی دروغ
مطلب چیه اینجا
شما نگاه بکنید پیامبر وقتی میاد در مکه یعنی اول وقتی میخواد خودش معرفی
من پیامبرم
پیامبر
کی میگه ۱۰ سال ۲۰ سال میذاره میگذره از نبوتش اینها مطرح
چرا چون پیامبر صلاح نمیدونه الان اینها اعلام بکنه
مطلب دوم
اینها شما اصلاً متوجه نیست
سید بین اخبار جمع
یعنی من متوجه نیستم شما یه چهار تا روایت
فکر کردی الان یعنی شدی علامه
به اندازه حجت خدا نیستی
روایت
مطلب دوم
مطلب سوم
نبوت این
متشابهات
جزو متشابهات
این امر متشابه
سید اومد حل
متشابهات این
فقط متشابهات قرآن کار
شما دیگه
این مطلب
متشابه سید اومد اونو حل کرد
چطور یعنی چطور
کتاب نبوت فاطمه
کتاب نبوت خاتمه عربی که بلد نیستی
فارسی ترجمه
میفرماید سید
این مطلب که هیچ یک از علما هیچ نفهمیدن این رو این امر متشابه هیچکس نفهمید
اینه که نب
دیگر نمیاد که از جانب خدا باشه من الله باشد
خدا بیاد بگه حضرت موسی
این پیام
حضرت محمد
پیامبر صلی الله علیه و آله
اما اینکه پیامبر خودش پیامبر تعیین بکنه این بابش بسته نشد
سید اومد گفت این فرمود این پیامبر میتونه پیامبر انتخاب
اما دیگه اینکه خدا پیامبر مستقیماً انتخاب بکند دیگه این بسته شد
پس این مطلب
این بلد نیستی برو گفتم کتاب نبوت
اما سوالم اینجا سوالم جواب
این دروغ که به ما
این رو جوابم بده
چرا پیامبر ابتدای اسلام اومد
یواش یواش اینها مطرح
هر جوابی به این میدی من بهت میدم برای مطالب
علیه
حرفی ندارم بقیه تایم مال
خیلی
خدمت شما عرض کنم که خادم
شما سوالات ما را هیچ پاسخی
من گفتم احمد
تصوری که
تناقضگویی کرده بود در کلامش گفتید آقا
شراب هم به صورت مقطعی حرام شده
پیغمبر اول نگفته حرامه بعد یواش یواش گفته حرامه کنیز و این موارد
اولاً اینکه شیعه اعتقاد به این نداره که شراب حلال بوده و به صورت مقطعی حرام
این حرف حرف اهل سنته
و متاسفانه باز شما عقیده از اهل سنت
ببینید شما اصلاً متوجه بحث نشدید
صرف حرف شما هم
پیغمبر گفته باشد
شراب بخورید که بعد گفته شراب نخورید
احمد میگوید پیام نبوت بعد آقا رسول خدا ختم شده است
بعد از آقا رسول خدا دیگر نبوتی وجود ندارد این حرف اول احمد
در بازه همه میتونن پیغمبر باشند ائمه پیغمبر من احمد بصری هم پیغمبرم
این تناقضه و شما تناقض رو نفهمیدی خلق کردی با یک موضوع دیگه اومدی گفتی این متشابه
احمد اومده حل
خب من سوال دارم از شما قبل از احمد کسی دیگه هم حل نکرده علما گفتی هیچکی نفهمیده تو ۱۴۰۰ سال
پیغمبر و اهل بیت هم نفهمید
تعریف کردی تعریف جدید آوردی
من نخوندم نه من از شما کتابهای احمدو بیشتر خوند
آقای احمد بصری در کتاب نبوت خاتمه خودش دوستان عزیز
اینجا تعریف جدید مطرح
تعریف جدیدش اینه
میگه که خدمت شما عرض کنم
اجازه بدید
ارسال این انبیا که به مقام نبوت رسیدن از جانب خداوند سبحان تعالی غیر ممکن است
چه آنهایی که محافظت بر شریعت اسلام حضرت محمد و چه آنهایی که در تجدد دین بکنند و آن را با بعثت حضرت محمد
خاتمه داد
این آقای احمد تعریفش اینه دوستان میگه آقا
به اصطلاح بعد از پیغمبر تا زمان پیغمبر نبوت خاتمه
ارسالی که از جانب خدا بود
تموم شد با پیامبر
اما بعد از پیغمبر
بعد از پیغمبر تجدید شد و امر ارسال از جانب پیغمبر است و همه ائمه را برای این
فرستاده بودم ولاکن از طرف پیامبر
ارسال از جانب خدا
تا زمان پیامبر تموم شد پیامبر
خاتم النبینه یعنی ارسال از جانب خدا تموم شد بعد از پیغمبر ارسال از جانب پیغمبر شروع میشه
پس به یک معنا خاتم النبیین صحیحه به یک معنا صحیح نیست
آقای احمد اومده
این تعریف را انجام
سوال دوم من از شما سوال اول جواب ندید احمد گفته بود ائمه
پیغم
اونها
یک
از امام بیار که امام گفته باشه نبوت بعد از آقا رسول خدا استمرار داره
و من امام پیغمبرم من یکی بیاری قبول میکنم میام همین امشب جز ات
سوال دوم من از شما این است
یک کلام از اهل بیت بیار که این تعریف
از جیب درآورده آقای احمد بصری را اهل بیت بیان
یکی من از شما خواهش میکنم این رو بیارید
اما دوست عزیز چند تا سوال پیش میاد
سوال من اینه
من این مطلب
من سوالم از شما اینه
اهل بیت به اندازه آقای احمد فهمیدن یا نفهمیدن
پیغمبر ارسال از جانب پیغمبر با ارسال از جانب خدا تفاوت داره
آیا پیغمبر
کلامش رفتار سخنان
اینها از جانب خدا
یا از جانب
شخص
یعنی پیغمبر از روی هوای نفس خودش کسی را به عنوان پیغمبر انتخاب میکنه یا تابعی وحیه
مگر شما بگید اگر تابع وحی
عمل پیغمبر معرفی پیغمبر معرفی
اگر از روی هوای نفس مسئله شخصی امری است که خدا به پیغمبر دستور نداده پیغمبر این مسئله رو داره
از پیش خودش انجام میده
خلاف آیات صریح
تناقض بعدی
کتاب جهاد درب بهشت است
صفحه ۸۳
از بدیهیات سه دین الهی این است که خداوند قانونگذاری میکند و حاکم از طریق خداوند
بعد در انجیل و تورات و قرآن همین است چیه
حاکم حضرت مهدی و حضرت عیسی و الیاس و کتابهای آسمانی یکی هستند که از یک مبدل نازل میشوند
و همه انبیا و ائمه یکی هستند و از یک جا فرستاده میشوند
تناقض بعدی آقای احمد جناب آقای خادم احمد
مورد بعدی که خیلی قشنگه
خوب گوش کن و خوب دقت کن
دوباره کتاب جهاد درب به بهشت
صفحه ۸۶
چگونه خلیفه خدا در زمینش در زمان شناخته میشود
آقای احمد چی میگه
بعد از حضرت آدم نص الهی راهی برای شناخت خلیفه خدا در زمین شد
ولی این بار نص الهی از طریق خلیفه قبلی شناخته میشود که به وسیله وصیت کردن بر وسیع بعد از خودش در بین
امتش از طرف خدا میباشد
و در واقع این وصی نیست که خلیفه بعد از خود را تعیین میکند
بلکه آن خدای سبحانه و تعالی است که در هر زمان خلیفهاش را در زمان معین میکند و نقش خلیفه
سابق رساندن این نسل الهی از طریق وصیت است
طبق کلام حرف احمد
آقا هر پیغمبر و هر وصی وصی بعد خودش را به دستور خدا معرفی میکنه و این قانون شناخت حجت خدا
آقای احمد
این تعریفی که شما از عملکردی که عمل کرده بود با این کلام بعدیش تناقض بعدی آقای احمد
پاسخ شما چیست جناب آقای خادم احمد
یالا
یعنی واقعا این امور ذکر میکنی خودت یعنی خندت نمیگیره این حال میگه یعنی واقعا
اولاً اینها که میگی من
پاسخ دادن
اینها همه متشابهات تو هم مثل اینها تک بدی به اینها
اینها متشابهات حجتهای خدا میان اینها تفسیر میکنند
الان سید اومد برای ما تصویر
فرمود
اینکه میگن
یعنی برات گفتم که
ختم نبوت این معناست
به این معنا
معنای دوم
پیامبر
چرا من برات آیه قرآن میارم
خبر و
ما کار به اینها نداریم من برات روایت
آیه ما تو قرآن برات فارسی میگم یعنی عربیش نمیگم برات قرآن دیگه خودت رجوع
ما برای هر امت رسولانی فرستاد
یعنی هر امت الی یوم ال
به پیامبر اسلام رسید دیگه
پیامبر نمیاد
چون مخالف قرآن
قرآن
میگه پیامبر ما برای هر قوم پیامبر می
دیگه روایت این روایت
مخالف
روایت هم داریم برای
اهل بیت
مادر ادعیه میخونیم یا اهل بیت النبو
شبکه
مطلب آخر هم میگم برات
روایت داریم
در اثبات عدم ختم نبوت یعنی
ما روایت داریم که ائمه عدل ن
عدل ن
یاد داریم در قرآن
امیرالمومنین این خودش نفس پیامبر
پیامبر مقام نبوت نداره
اینها متوجه نیستی شما
اینها پاسخم بده من سه روایت برات آوردم یک آیه قرآن برات آوردم
جوابتم
برای
چطور پیامبر یک حکمی میگه نسخش میکنه بعد
اینها پس جواب بده حالا
منتظر
خیلی خوب
جناب آقای
خاد
احمد من کلام آقای احمد رو میخونم
تو میگی اینا متشابه
متشابهات حل کنه اگه از یه طرف دیگه که حرفهای خودش متشابه
که دیگه واوی
اعتماد کرد
اعتبار براش
تو حرف من نپر آقای خادم احمد یه مقدار ادب داشته باشید تو حرف
خدمت شما عرض کنم که تناقضات تعارضات شما گفتی احمد تعریفش از
تناقض نداره تعریف نبوت احمد اینه
خب منم گفتم آقا احمد همچین تعریفی کرده باز جای دیگه خلافش گفته
گفته تمام انبیای الهی
ارسال از جانب خداست
و هر خلیفهای و وصی وسیع بعد خودشو معرفی میکنه از جانب خود خداوند
با تعاریف جدید آقای احمد
متشابه خب اگر احمد خودش حرفاش متشابه که دیگه واویلا باید بیاد حرفا متشابه احمد رو حل
گفتید آیه قرآن میخونیم هر امتی رسولی دارند
آیا اهل بیت ائمه قرآنو خوندن یا نخوندن
آیا اهل بیت ائمه مفسر قرآن هستند یا نیستند آیا ما باید به اونا رجوع بکنیم یا نه
خب من گفتم یه روایت بیار
از اهل بیت که گفته باشند ما پیغمبریم ما نبی هستیم و این تعریف آقای احمد بصری از خ
نبوت را اهل بیت گفته باشند
ما تابع ثقلینیم دیگه تابع اهل بیت
تا الان چیزی ارائه نکردید
امت پیغمبریم رسول ما هم پیغمبره هرچند رسول به معنی لغ
احمد اشتباهش همینه بابا خدا در قرآن به باد گفته رسول به شیطان گفته رسول به عذاب الهی که
فرستاده گفته رسول
مقام رسالت دارن
رسول هستند که احمد داره به اصطلاح میچسبونش به مقام رسالت پیغمبر
خب اشتباهات احمد یکی دوتا نیست
اما دوست عزیز بزرگوار اومدی گفتید که
آقا ما داریم اهل بیت النبوه نمیدونم و و
این چه ربطی به مقام نبوت داره شما الان فامیلیت من نمیدونم حالا این خادم احمد من میدونم اسم مستعاره حالا همینو بگیم
آقا اهل بیت خادم احمد
اهل بیت شما خانواده شما یعنی خود شما یعنی خادم احمدن
یا میگن اهل بیت فلانی اهل بیت که داره میگه اهل بیت النبوه یعنی آقا
اینا خاندان نبوتن اینا خاندان رسول خدا
اینا عترت پیغمبرند
یعنی فهم شما هرچند دوستان عزیز و بزرگوار و بینندهها بدونید اینا حرفهای آقای احمدی تو کتاباش
یعنی آقای احمد بصری
همین استدلالاتی که ایشون داره میاره همین استدلال استدلالات احمد است و همین حرفا حرفهای احمده
حرف ایشون حرف امامشو داره میزنه شما بدونید سطح و جایگاه
این آقایونو تو مباحث علمی
اما یک نکته ایشون یه
مطلبی رو
که امیرالمومنین نفس پیغمبره
و چون نفس پیغمبر
مقام نبوت هم داره این از کجا درآورد
سوال سوم خوب دقت
یک کلام از امیرالمومنین ارائه کنید که امیرالمومنین
خودش
گفته باشد من پیغمبرم
چون نفس پیغمبر هستم مقام نبوت و پیغمبری را
این سوال سوم هیچ کدوم از اینا رو تا حالا جواب
دوباره یه خیانت دیگهای کردید آقای خادم احمد نمیدونم این رو
کسی به شما یاد داده بود
یا نرفتید ادامه روایتو ببینید
گفتید ما روایت داریم و اومدید ادعا کردید که این روایت یعنی استمرار
نبوت
و ادله نبوت برای اهل بیت
که آقا اهل بیت و ائمه عدل النبی
اینا پس چون عدل نبین
این
پیغمبرند
جریان احمد بصری بینندگان عزیز
کارش
تقطیع روای
تحریف معنوی روایات
الی ماشالله در این جریان این اتفاق افتاده
لطفاً ساکت باشید
آقای خادم احمد ساکت باشی ۵ دقیقه خودتون صحبت
ساکت گفتم دوست عزیز ساکت
خواهش میکنم از دایره ادب خارج نشه من اگر اینجوری بخواد پیش بره مجبورم مناظره رو قطع کنم مناظره
دوست من ۵ دقیقه خودتون ساکت باشید
بینندگان عزیز این روایتی که این بزرگوار خوند ببینید ما تک تک کتابها اینا رو خوندیم خط به ختم مطال
کتاباشون
تمام ادله اینا رو از لیدرهای جریان در فضای مجازی صحبت کردن شبکه معاونیشون همه رو نشستیم گوش
برا همه مواردی که اینا حرف زدن جواباشونو آماده
موردی نیست که اینها چیزی رو بگن
و ما جواب نداشته باشیم
کتاب کفایت الاثر فی نص علی ائمه الاثنی عشر جناب مرحوم خزاز
ایشون یک روایتی رو خوند
روایت چی بود
روایت اینه
آقا امیرالمومنین گفته ما عدل النبی هستیم درسته
چرا جناب آقای
خادم احمد ادامشو نخوندی امیرالمومنین چی فرمود دوستان عزیز
اینم هم متن عربی که شما الحمدالله عربی خوب بلدید خلاف امامتون
هم ترجمه فارسی
من هر دو رو نشون بدم
که امام امیرالمومنین چه فرمود
پایینترین درجه معرفت امام این است که او همانند پیامبر است مگر اینکه درجه نبوت ندارد
چرا کلام امیرالمومنین تقطیع
در خدمت شما
یا الله
اول میخوای جواب میدی جواب بده حق نداری به سید و انصار توهین
این تقطیع میکنی دروغ میگید خیانت اینها توهین
مطالب دیگه همه میفهمن تو آدم دروغگو هستی آدم
حق نداری به سید توهین میکنی وگرنه به همه توهین میکنم
ادب رعایت کن ادب رعایت کنم روبرو
این مطلب گفتی
ما پیامبر
ما تابع پیامبر
پیامبر
یعنی الان ما حضرت عیسی دوست داریم
حضرت عیسی پیامبر
این
یعنی نه اینکه ما تابع پیامبر
قرآن میگه برای هر نصری برای هر امتی
چی داریم یک رسول داریم
برای این دوره
برای این زمان
اینها متوجه
ما نمیگیم که پیامبر حضرت
پیامبر ما یعنی
میگیم الان برای هر دوره
مثلا حضرت امیرالمومنین اومد خودش
پیامبر دوره
تا آخر همین
یعنی هر دوره خودش پیامبر داد
این مطلب
مطلب دومین حرف
به من میگی این که میگی
حضرت امیرالمومنین نفس به پیامبری این حرفهای تو از
آیه قرآن حضرت امیرالموم
سلام الله علیه نص پیامبر
این نسل پیامبر یعنی چی برام توضیح
یعنی توضیح بده یعنی اینجا نفس پیامبر چیه
نصب پیامبر غیر از اینه
پیامبر داره این هم داره اگر
اگر کم دارد از پیامبر چطور نفس پیامبر
تفکر کنین که پیامبر
خدا میگن که
امیرالمومنین پیامبر یعنی چی نفس
پیامبر یعنی
نمیتونی جواب
واقعا متعجبم است
شما پول امام زمان میگیرید
میای توی
با پول امام زمان منکر
فضائل حجتهای الهی
یعنی من نمیفهمم مشکلت چیه پیامبر
امام زمان
حضرت امیرالمومنین اینها این مقامات داشته
یعنی مثل و
همه دعوت
پیامبر
امام
فضیلت
چی میخواید از
مطلب بعدی
ما این روایت خوندیم
این روایت چند جا آمد این روایت
از امیرالموم
این که تو میگی
کفایت الاثر مال خزاز
این مطلب که میگی
اینها که کتاب نوشت
این به من ربطی نداره
این زیاد است اینجا
انتصاب کتاب
یعنی
به کتابی استناد میکنه حداقل مولفش معلوم باشه
ابتداییات بحث باید بهت
الان
جواب سوالات جواب
هم روایت آوردم برات
استمرار ن
هم آیه آوردم برات استمرار ن
میخوام ببینم یعنی با چی میخوای این
بحثم اینه تو اینها با چی میخوای
آیه قرآن
برای هر امتی رسولی ما فرستادیم الان امت رسول فعلی
الان
این رسول امت الان کیه برام جواب
از بینندههای عذرخواهی بکنم
تحمل کردنش
برای
این مباحث
و این سطح
استدلالات جریان
احمد بصری
ولی صبر کنید و تحمل داشته باشید
به همین گفتگوها است که شما متوجه میشید جریان مخالف
مکتب شیعه اثنا عشری
چقدر ویری دستش خالی از
مطالب علمی و چیزهایی میگه که حتی هیچ عقلی هم اونها رو نمیپذیر
ما هرچی شنیدیم الا یک جواب درست حسابی از این
آیه قرآن میگه
این آیه قرآن را اهل بیت فهمیدن یا نفهمیدن
اگر اینی که برای هر امتی یک رسولی است یعنی هر ۵۰ سال هر ۶۰ سال هست صد سال یک پیغمبر باید بیاد
اهل بیت فهمیده باشند دیگه
چرا اهل بهت گفتن ما پیغمبر نیستیم در خلاف احمد
من تو این تایم بینندگان عزیز خوب دقت کنید
چند تا نکته میخوام بگم
آقا روایت میخونه خودش گفت روایت داریم که امیرالمومنین گفته من الن
پس پیغمبر امیرالموم
خب از همون جایی که تو شما خوندید من آوردم که آقا ادامشو تقطیع کردی
امیرالمومنین ادامش میگه من
پیغمبر اینکه پیغمبر نیستیم ما اهل بیت
پیغمبر نیستیم
انتصابش به مرحوم خزا صحیح نیست الان اینا همش ادعاست
کتاب استدلال
چرا این روایتو خوندی
کلام امیرالموم
این زیاد باز میگه نه ادامش زیاد است اضافه است که راوی جعل کرده
از کجا میار
باور کنید بینندهها اتباع و این جریان این
فرقه همش همین
هرجا روایتها به ضررشون آقا روایتها باطله اصلاً ما روایت
روایتهای جعلی و دروغی خودشونو ثابت کنن آقا اصلاً ما روایت رو
حق نداریم انکار کنیم من بارها اینو نشون دادم
بازم خدمت شما بینندگان این رو نشون بدم
که آقا اینها چی دارن میگن
کتاب وصیت و وصی آقای احمد بص
هر
که حدیثی از
احادیث آل محمد را انکار کند به
حتی اگر مخالف
وقتی ما روایتهای اینا رو بررسی میکنیم میگیم آقا این روایتها ضعیفه به این دلیل به این دلیل باطله جعلیه موضوع آقا حقه این کارش
الان که میشه اصلاً کل کتاب رو
نمیدونم با اینا
من چند تا روایت بخونم
ببینیم اهل بیت فهمیدن یا نفهمیدن اصول کافی
جلد دوم
روایت نقل میکنه از خدمت شما عرض کنم آقا امام صادق
میگه مردمی نزد
مامیان و حرفهایی میزنن چی میگن میگن که
خدمت شما عرض کنم
مردم میگن که شما ائمه پیغمبرید و رسولید
امام فرمود
گوشم چشمم مویم تنم گوشتم خونم از اینها بیزار است
خدا و رسولش از آنها بیزار
اینان بر کیش من نیستند و نه بر کیش پدرانم به خدا سوگند که روز قیامت خدا مرا و آنها را گرد هم
نیاورد جز آنکه بر آنها
خشمگین
این روایت اول از آقا امام
روایت بعدی دوستان عزیز
ببینیم روایت بعدی چی میگه
روایت بعدی دوباره میگه
خدمت شما عرض کنم که
اومدن
اختیار معرفت الرجال
در همین روایت دوباره از آقا امام صادق
بحث ادعای نبوت برای ائمه مطرح شد آقا امام صادق فرمود
منب
خونها بیزارم
اعلام بر
حدیث شماره ۴
بریم روایت بعدی
دوباره در روایت بعدی تصریح میکنه
آقا امام صادق
حدیث ۵۴۰ هرکس بگه ما ائمه پیغمبر
هستیم پس لعنت خدا بر او باد
و هر کس که در این مسئله شک کنه
لعنت خدا
بر او هم
آقا امیرالمومنین میگه ما پیغمبر نیستیم
خود آقا رسول خدا تصریح میکنه
کسی بعد از من پیغمبر نیست و نکته قشنگتر
اینجا من این رو بگم از خود آقا رسول خدا
روایت نقل شده دوستان خوب دقت کنید ارشاد شیخ مفید
در کتاب ارشاد شیخ مفید روایت شماره ۲ صفحه ۳۴۷ جلد دوم
آقا رسول خدا تصریح میکنه
قیامت برپا نمیشود تا اینکه مهدی از فرزندان من بیاید
و مهدی نیاید تا اینکه ۶۰ دروغگو که هر کدام گویند من پیغمبرم
بیان در کتاب الغیبه شیخ طوسی هم همین روایت نقل شده
آقا رسول خدا برای من و شما یه خط
نشان
قبل از ظهور فرزند مهدی ۶۰ تا دجال و کذاب میان اینا
از چه راهی اینا رو تشخیص بدیم چه جوری بفهمیم اینا دروغگویند کذابن
میگه اینها وقتی بیان میگن ما
پیغمبر
روایت بعدی دوباره از آقا امام صادق کتاب بسائل درجات
در این روایت
راوی تصریح میکنه که فلانی میگفت شما پیغمبرید آقا امام صادق فرمود هر کس که
که بگوید ما پیغمبر هستیم در این صورت دیو
دیو
شما شیعه
آقای احمد بصری هستید جناب آقای خادم احمد یا
پیغمبر و
ائمه
بفرمایید پاسخ سوال
یا
یعنی الکلام الکلام
اینها اولش پرسیدی من اینها جوابت دادم
شریفینها چه بازی در میاری کی میخوای رنگ میکنی
اینها بازیها دیگه تموم شده
من برات گفتم
سید این متشابهات تفسیر کرده
تفسیر اینها متشابهات یعنی نمیفهمی من چیکار میکنم
متشابهات چیه سید تکثیر کرد اینها که تو میگی اثبات شی
اثبات شی
منافات با غیرش نداره
اینها همه برای ارسال من الله نه من الرسول
من گفتم سید علیه السلام
میفرماید اینها متشابهات تصویرش چی ما یک ارسال من الله یک ارسال من الرس
ارسال من الله بله اینها که گفتی همه برای
شما یک روایت من اینجا تحدی میکنم
تحدی یک روایت
بیار بگه نبوت
یعنی من الرس
باب
یک روایت
نمیتونی میاری
مطلب دوم من سوالم از شما
یعنی اینکه این نبوت این نبی یعنی
شما این نبوت برام تعریف
مطلب بعدی اینها روایت میخونی اینها روایات خبر
تو عقیدت از خبر واحد میگیری از متواتر
خبر واحد ضعیف از روایات نمیدونم کی میگیری اینها رو
کلام کلام اهل بیت
چطور تو مطمئن نیستی اینها کلام
یعنی نمیدونی انتصابش به امام به پیامبر اینها ثابت یا ثابت
این باید متواتر میشه تو
روایت میخونید
همینها هم خبر واحد
یعنی اگر قبول میکنم اینها ارسال من الرسول اینها خبرش خبر و
خبر متواتر
تو اگر تونستی تواتر اینها ثابت
اینها چهار تا خبر واحد
مطلب آخر هم برات میگم یاد بگیر اینها مطلب قرآن حداقل الان نمیخوای قبول میکنی
عناد داری
حضرت ابراهیم
علیه السلام اول امام
یک بله آخر جوابم
حضرت ابراهیم اول امام بود یا اول نبی
جوابم میده
بفرمایید وقتتون صحبت کنید وقت خودم جواب
حضرت ابراهیم اول نبی بود
بعدش امام شد
برو قرآن بخون
سوره بقره آیه
اول نبی بود بعد
حالا تو میگی ائمه مقام نبوت
تنقیس مقام
اینها اگر امام هستند یعنی تو اگر میگی ائمه مقام نبوت ندارند یعنی
مقام امامتشون
یعنی
آدم منافق اینجا با پول ائمه داره
داری میگی ائمه مقام نبوت ندارند یعنی چی مقام نبوت دارن من تشریح میکنم برای این مخاطبین
مقام نبوت ندارند یعنی مقام امامت
چرا چون حضرت ابراهیم اول نبی بود بعد امام
چی میخوای
خوب جناب آقای خادم احمد
شما برگشتی سر خونه اول
گفتی روایتهایی که ما آوردیم
اولاً این روایتها همش ضعیف خبر و
شما دو روزم که بشینی من برات
۵۰۰ تا روایت مثل این میخو
که ائمه تصریح کردند ما مقام نبوت
این نکته
خبر واحد بودنش یک دروغ محض تواتر معنوی شوند
علم رجال بدعته ما اصلاً روایت ضعیف نداریم
بینندگان عزیز
جریان احمد همینه
نقص بهش
جریان احمد این روایت ضعیفه باطله بریم پاسخ میدن کتاب وصیت و وسیع آقای احمد بصری
صفحه ۵۵
آقای ناظم العقلی وقتی بهش میگیم روایت ضعیفه میگه اصلاً روایت دروغین کجا هستند
تا الان اصلاً روایت دروغ برای کسی کشف نشده
و اصلاً کسی نمیتونه بیاد روایتی رو ثابت کنه که این روایت دروغه روایت ضعیفه
چون
تا الان روایت ضعیفی اصلاً کشف نشده است
پس مبالغه
مبالغه تشکیک در روایات به حجت اینکه دستکاری شده و متشابه آن هستند مورد قبول نیست خلاف
برف این آقای خادم احمد که میگفت آقا
تو اون روایت قبلی قیچی کرده بود میگفت توش دست
هیچ روایت
ضعیفی تا الان کشف نشده
یه نکته اول
نکته بعدی گفتی آقا این روایتها مال چیه
نبوت
بعد از آقا رسول خدا خرج شده یعنی از جانب خدا ارسال نیست خود پیغمبر ارسال میکنه پس اینایم
اون قضیه است دوست من
بنده از شما
سوال پرسیدم تعریف آقای احمد را آوردم دوباره
بینندگان عزیز خوب دقت کنند جهاد درب بهشت است
گفتم این تعریف آقای احمد تناقض داره با یک حرف دیگرش ایشون میگه بعد از حضرت آدم
نص الهی راهی برای شناخت خلیفه خود را در زمین شد
و این بار نسل الهی از طریق خلیفه غرب شناخته میشود
که به وسیله وصیت کردن بر وسیع بعد از خود در بین امتش است
در واقع این وسیله نیست که خلیفه را بعد از خود تعیین کند بلکه خدای سبحانه و تعالیست
که در هر زمان خلیفهاش در زمین معین میکند و نقش خلیفه سابق
رساندن این نسل
پس آقا اصلا پیغمبر اگر هرکی رو معرفی کنه پیغمبر نیست معرفی کرده خدا است که معرفی
چرا اینا رو نمیفهمی تناقض تعارضا چرا جواب میدید
ما اینو ثابت کردیم اومدی گفتی تعریف نبی چیه خوب دقت کنید احمد میگه تعریف نبی ن
خبر غیبی میاد پس هرکس که خبر غیبی داشت میشه
حالا من کاملتر کنم از شما بهتر بلدم که احمد چی گفته
اینم بدونید که اگر قراره بیاید حرفی بزنید بیاید اینجا بشینید پای
کلاس خودمون تا من خودم به شما بگم که آقای احمد بص
حرف
پاسخ چیه بینندگان عزیز
من یه روایت دیگه
اصول کافی جلد دوم
در این کتاب
کتاب الحجه حدیث شماره ۱
خوب دقت کنید
آقا امام کاظم فرمود که دانش سه قسم است گذشته و آینده و آنچه که پدید
گذشته
علم غیبی که
خدا برای مخلوق قرار داده است نه اون علمی که مختص به ذات
خداوند
علوم غیبی که برای مخلوق
آقا امام کاظم میفرماید ما همه اینها را داریم
پس اون خبر غیبی که
امام کاظم میگه ما داریم
با این حال
بعد از پیغمبر ما پیغمبری
نیست ما پیغمبر
نیست
این یه
بریم خدمت شما عرض کنم روایت بعدی
آقا علی بن موسی الرضا کتاب علوم اخبار الرضا جلد ۱
خدمت شما صفات
امام
حدیثو خوندیم آقا امام رضا تصریح میکنه مقام امامت رو بیان میکنه
پیامبری بعد از آقا رسول خدا صلی الله علیه و
نخواهد
ق
حدیث بعدی که خیلی حدیث مهمی و قشنگی
بعد خدمت شما عرض کنم که
حدیث حدیث بسیار
دوباره عین الاخبار شیخ صدوق از آقا امام رضا
که آقا تصریح کرد در این حدیث
هر کس برای ما
مقام نبوت
شود
ما از او بیزاریم در دنیا
و در
یه حدیث دیگه هم هست
در همین کتاب
عیون شیخ صدوق
این حدیث رو متاسفانه من اسکنشو نگرفتم
در این حدیث تصریح میکنه آقا امام رضا که هرکس برای ما ادعایی نبوت کند
او منکر قرآن شده است و
و خونش
م
جناب آقای خادم احمد اینم چند تا روایت دیگه جواب شما را هم دادم
خواهش میکنم یک روایت از اهل بیت بیارید گفته باشم پیغمبر نبوت ختم نشده
هما پیغمبری من امشب با آقای احمد
ایمان
یا
اولاً
اینها متوجه
این من میگم این روایات خبر واحد اگر میگم
الزامت میکنم
این چیزی که خودشون قبول
یعنی تو این متوجه
این متوجه
من الزامت میکنم چیزی که قبول داری
بابا این الزامه این متوجه
میخوای فقط شلوغش میکنی
فکر میکنی اینجا یعنی همه بیسواد خودت تنها هستی
اینها ک** بد کسی افتادی من اینجا ضا
جلوی همه
من جوابت دادم برای این روایات روایت
مخالف قرآن
عرض کردم برای هر زمان رسولی هست
بعد
قبول
باید هر زمان یک رسولی میباشد
همه اینها
خوندی اینها
من جواب
همه اینها اولا واحد
متواتر نیست از متواتراز عقیده میکنیم فقط و فقط
مخالف قرآن
من حرفم با مردم
این روایت که میخونه این شریفی اینجا سر این شبکه براش میزدن
این روایات مخالف قرآن
من دیگه برات کار نمیکنم
روای
قرآن
جواب
اگر میتونی آیه قرآن میاری برام
که بعد از این
۱۲۳
برام تا هزار
امامت خمینی
توی کتاب ولایت فق
میگه ما اگر نه یک روایت ۱۰ روایت ۱۰۰ روایت مخالف ولایت فقیه داشته باشیم
چون که اینها مخالف قرآن قبولش نمیکن
چطور اونجا رو حرف امامت قبول
چرا چون این حرف
جواب
خوب جناب آقای خادم احمد
شما
انقدری مطالب طرف مقابل
پوچ هست که آدم میتونه از این پوچه چی جوابی به شما بده
مخالف قرآن شما
کی باید اینو بگه مخالف قانون شما یا اهل بیت
یا صاحب ف
ساکت ساکت
شما یه روایت آوردی که اصلاً اهل بیت گفته باشد ما
مقام نبوت داریم نبی و پیغمبریم که بگیم این روایت با اون روایتهایی که بنده ارائه کردم میشه تعار
حالا عرضه کنیم به قرآن
اصلا یه روایت آوردی گفتم یه روایت بیاری
تموم کار
شما یک روایت بیارید
من امشب تابع
جریان شما
یه لحظه
خواجه احمد
آقای احمد بصری برای اینکه این هر کلاً
تو بحث امامتم
برای اینکه بخواد این مقامات را برای خودش قائل
این هست رو میشکنه و اون
قداست اون مقام و اون صفات مقام انبیا و حجت الهی رو باید بیاره
ببینید دوستان عزیز کتاب نبوت خاتمه آقای احمد بصری
این آقا اینجا یک ادعای قشنگی میکنه
میگه آقا اصلا هرکس که خواب ببینه هرکی رویای صادقی ببینه پیغمبره
چرا چون صاحب خبر خبری از غیب براش رسیده همه پیغمبر میشن
روایات اهل بیت یافت میشود که استمرار نبوت بعد از پیامبر
راهنمایان میساز
و اینکه حجت خدا بر خر بعد از حضرت محمد باید به آسمان متصل باشد یعنی از اخبار غیب خداوند با خبر باشد
در بعضی از روایات نقل شده که رسول اکرم فرمود این وحی فقط بر عصیان نازل نمیشود بلکه اینم بر عامه مردم به طریق
محصول مشهود است مانند رویای
صادقی که این جزئی از جزئی از نبوت توصیف میکند
آقا از جز میخواد به کل برسه
هر کس رویای صادق
میشه پیغمبر
هرکس خبر غیبی داشت میشه پیغمبر خب الان اجنه اخبار غیبی دارند مرتاضها اخبار غی
این همه مرتاضهای هندی هستند
افراد شیاد هستند که
از اجنه این اخبار را دریافت میکنند
آقا این همه پیغمبر پیغمبر ما هم پیغمبر امیرالمومنین پیغمبر اون مرتاض هندی نمیدونم
مشرک کافری که اصلا مسلمان پیغمبر چقدر خوب
پیغمبرم
حالا یه تعارض و تناقض دیگه از آقای احمد رو به هم ببینیم
این قضیه
خیلی قشنگه چرا قشنگه
ادامه این صفحه بعد رو به هم
به هر
خدمت شما عرض کنم که
این صفحه بدرم ببینیم
ولی مقام نبوت برای بنی آدم باز مفتون مانده و هرکس از مومنین خود را برای خداوند متعال با عبادت و عمل خالصانه میتوان به
برسد همانطور که طریق وحی با خواب صادقه برای بنی آدم باز مانده است
که در واقع به طور روزمره ملموس و موجود است اما انسان از جانب خدا تا
ادامه بحثش که همون تعریف جدیدشه که
مطرح
تعارض تناقض قشنگش اینجاست
کتاب دیگهای داره ایشون
به نام رویا در مفهوم اهل بیت صفحه ۱۶ من فقط چون اسکنش آماده نشد فقط دارم میخونم
در اینجا روایتی رو ایشون نقل میکنه
از آقا امام صادق که آقا یک نفر اصلاً شیعه نیست دشمن اهل بیته
این قبرش رویای صادقی میدید
بعد از اینکه میاد
به اصطلاح ایمان میاره
شیعه میشه
دیگه به امام صادق میاد میگه که من خواب دیگه نمیبینم رویای صادقی نمیبینم
بعد امام صادق میگه موردی نداره چون
تو الان شیعه شدی مومن شدی دیگه مومن
مو
رویای صادقی نمیبین
بعد آقای احمد میاد تصریح میکنه بله
انسان وقتی به درجه کمال در ایمان رسید
دیگه نیازی به رویای صادقه
چند تا نکته پس نواصب هم رویای صادقی میبینند
خب پس ناصبی هم میشن پیغمبر یکی مثل
امیرالمومنین یکی مثل پیغمبر ما
نکته بعدی
آقای احمد از این روایت استدلال میکنه که انسان درجه ایمانش کامل شد دیگه رویای صادقی نمیبیند
پس الان این انبیایی که رویای صادقه دیدن
این انیمهای که رویای صادقی دیدن طبق حرف احمد
کامل نشده اینا همه تناقض تعار
دریایی از
انحرافات اعتقادی آقا حضرت ابراهیم پیغمبر بود بعد شد امام پس امیرالمومنین مگه امام پیغمبر باشه
دوست
دو رو به امامت بگو
زانو تلماز بزنه سر کلاسهای من تا بهش بگم
که اصلاً چقدر تو این مسائل اعتقادی اشتباه
نبوت و امامت دو مقام مجزای از
و قرار نیست کسی که امام شد حتما مقام نبوت
کلام اهل بیت خوندم الی ماشالله روایت آوردم
تناقضات و تقاضات احمد را
احمد گفته از ائمه
ن
و پیغمبرم و ادعای نبوت و پیغمبری دارند
ثابت کردم
کلام احمد دروغ است
خلافش رو اهل بیت گفتن اهل بیت گفتن هرکس برای ما اهل بیت
ادعای نبوت کند ادعای پیغمبری کند
از او بیز
لعنت خدا بر رو باد
خون او مبا
او انسان دیوانهایست اصلاً پیغمبر در روایتی که من برای شما آوردم
تصریح میکنه
آن کسی که بر این است که
صفات دروغگویان و مدعیان دروغ دروغگوی قبل ظهور
فرزندم حضرت مهدی این است که اونا ادعای
نبوت
آقای خادم احمد
از شما تشکر میکنم تایم آخرتون سوالات ما رو
یا
اولاً
این مطالب که
مطلب میاری میخونی
خودت میزنی یعنی
هر کس
نمیدونم یعنی حضرت یوسففر حضرت این مطلب گفته
این مطلبش میاد برای
دروغ
تو اگر همه اینها گرفت این یکی رو دیگه یادت
این دروغ
حضرت یوسف
سلام الله علیه حضرت ابراهیم سلام الله علیها کافر
این شما
میخوای اینها را تنقیس
من گفتم برات
اهل بیت مقام نبوت ندارن میخوای برسی
چرا من استدلال هم برات آوردم طبق آیه
این حرف چرنده
سید
مردی جواب
طبق آیه قرآن هر یک از مقام امامت داره مقام نبوت
حضرت ابراهیم نبی بود
یعنی اگر امیرالمومنین الان امام قبلش مقام
نبوت
اینها متوجه
متاسفانه اینها هیچ نمیفهم
من چیکارت میکنم الان
وجدانت و بین الله
یعنی من اینها جمعبندی میکنم دیگه این تایم تایم آخر مال من تو شروع کردی دیگه بعد
ادامه مناسب
ما انصار سید علیه السلام یعنی
مقام ائمه اثبات
میخوایم ائمه براشون مقام میگ
مقامات ائمه که شما امثال تو
از ائ
برای اینکه ما تابع
مقام اهل بیت
چشمات
نور خدا
من هم برات گفتم اینها روایات خبر واحد تو الان برای من همه سال هم برات
همانطور که
سید خمینی میگه
روایات ولایت فقیه مخالف
ما مخالف قرآن رو میذاریم کنار
سید علیه السلام
روایات مخالف قرآن
این روایت ۴ تا خبر واحد ضعیف اینها
جعلی
میخوای باهاشون
مقام اهل بیت
ثابت میکنند اهل بیت اینها رو نگفت بابا
تفسیر قرآن از اهل بیت
اینها که تو داری میگی تفسیرش اصلاً انتصابش به اهل بیت
خب اینها مقدمات نمیدونی
السلام علیکم و
آقای خادم احمد دو تا نکته یک اسکنی که خواستید من الان آماده کردم نشونتون بدم که شما از من
درخواست دروغ
اون حرفی که آقای احمد زده بود بیارم اسکنشو
اجازه
یعنی کتابش کجاست
زحمت بکشه اتاق فرمان نشون بدی رویا در مفهوم اهل بیت
صفحه ۱۶
اول روایت
اینم صفحه ۱۷ روایت
روایت را نقل میکنه آقای احمد بص
که فلانی شیعه امام کاظم شود
رویای حسنه و خوب می
قبل از اینکه قبل از اینکه فلانی
شیعه امام کاظم رویای حسنه و خوب می
و دیگران نیز برای وی خوابهای خوب می
ولی وقتی شیعه شد این رویاها به کلی از وی قطع شد
شبانگاهی به خواب رفته و در عالم خواب حضرت صادق را در دنیا دید
و از پریدن خوابها به وی شکایت کرد حضرت به او گفتن غمگین مباش
زیرا که مومن چون در ایمانش راسخ گردد دیگر رویا نمیبیند
بعد آقای احمد توضیح میده شهر میزنه
رویایی که مقیاس درجه کمال بوده و انسان میتواند کمال خدا در آن ببیند میتواند برداشته و رفع شود
و دیگر انسان آن را نمیبیند در صورتی که انسان در ایمان و علم ثابت قدم و استوار گردد همانطور که در حدیث شریف
ذکر شده است پس ناصبی و دشمنان اهل بیت و مخالفین اهل بیتم رویای صادقی میبینند
طبق حرف احمد پیغمبرند مقام نبوت دارند
کسی که ایمانش کامل بشه
طبق این روایت و برداشت احمد دیگه این شخص
رویای صادقی نمیبینه این
توهین و اهانتی که احمد کرده به این برداشت
پس ما میگیم طبق حرف احمد
انبیای الهی و ائمه درجه ایمانشون کامل نشده چون شما میگید رویای صادقی شما نفهم
رویای صادقه و خواب انبیا فرق میکنه با خامنهای یکی از مصادیق وحیه
من در اول مناظره اینو خوندم سوره احزاب آیه ۴۰
آقا رسول خدا در این آیه خدا معرفیش میکنه
محمد پدر هیچ یک از مردان شما نیست ولی رسول خدا
و خرج کننده و خاتم النبی و آخرین پیامبر
این
کلام سید میگه میتوان
این یک مطلب
مطلب دوم
این مطلب که میگه خاتم النبی این خاتم یعنی
اون خاتمه یعنی به کسر تا
خاتم یعنی انگشتر یعنی متوجه نمی
خاتم یعنی خسته
خاتم یعنی انگشتم
من آیه قرآن هم برات آوردم برای تمام نسلها پیامبر داریم
بابا آیه قرآن خاتم ال
خاتم یعنی انگشتر
ابتداییات عرب بلد
به تو شبکه هم
اگر صحبتی نداری دیگه من کار ندارم تمامش
آی خادم احمد
من تشکر میکنم از شما جواب شمارم که الان
پاسخ خواهم
ممنونم از به هر حال به حضور شما و مشارکت شما در برنامه
اگر عمد گیری ندارید ما از خدمت شما مرخص
خداحافظ
موفق و موید باشید شب شما بخیر خداحافظ
یمانی,سید یمانی,احمدالحسن,احمد الحسن یمانی,یمانی موعود سید احمدالحسن,خروج یمانی,عصمت یمانی,ویژگیهای سید یمانی,یمانی همان مهدی است,چطور یمانی را بشناسیم,فرقه ضاله احمد الحسن یمانی,سید احمد حسن یمانی کیست,یمانی موعود,آیا احمد الحسن سید یمانی است؟,سید احمدالحسن,یمانی دروغین,سید احمد یمانی کیست,آلمانی,خروج سید یمانی چه زمانی است؟,هواداران یمانی,یمانی قائم آل محمد است,فرقه ضاله احمد الحسن_ مهم ترین دلیل مدعی سید یمانی,احمد بصری یمانی دروغین
سید احمدالحسن,احمدالحسن,سید احمد الحسن,سید یمانی,سید حسن حمامی,یمانی موعود سید احمدالحسن,پیام صوتی سید احمدالحسن (ع),مکتب سید احمد الحسن,سید احمد الحسن یمانی,سید احمد,فیسبوک احمدالحسن,آیا احمد الحسن سید یمانی است؟,سید احمد حسن یمانی کیست,سید احمد یمانی کیست,ویژگیهای سید یمانی,پیام صوتی سید احمدالحسن (ع) در رد تشکیک کنندگان به صفحه فیسبوک,فرقه ضاله احمد الحسن_ مهم ترین دلیل مدعی سید یمانی,احمد الحسن,احمد الحسن یمانی,مهم ترین دلیل مدعی سید یمانی
مدعیان دروغین,مهدویت,مدعیان دروغین مهدویت,مدعیان مهدویت,مدعیان مهدویت در جهان اسلام,مدعیان دروغین امام زمان در ایران,مهدویت و آخرالزمان,شبهات مهدویت,مدعی جدید مهدویت,یمانی دروغین,احمد بصری یمانی دروغین,سید یمانی دروغین,عقیده مهدویت,امام زمان دروغین دستگیر شد,ادعاهای عجیب مدعی دروغین احمد الحسن,امام شیعیان,مدعیان امام زمان,ادیان,فایده نشانه های ظهور_ ادعاهای عجیب مدعی دروغین «احمد الحسن»!,مهم ترین دلیل مدعی سید یمانی,مدعی امام زمان
احمد بصری یمانی دروغین,احمد بصری,احمد بصری خواب,احمد بصری کیست,مدعیان دروغین,تناقضات احمد بصری,احمد الحسن,احمد الحسن بصری,احمد بصری امام سیزدهم,احمد اسماعیل بصری کیست,ادعاهای عجیب مدعی دروغین احمد الحسن,یمانی دروغین,ادعای احمد بصری,احمد الحسن یمانی,اشکالات احمد بصری,مدعیان دروغین مهدویت,مدعیان دروغین امام زمان,مهم ترین دلیل مدعی سید یمانی,فایده نشانه های ظهور_ ادعاهای عجیب مدعی دروغین «احمد الحسن»!,فرقه ضاله احمد الحسن_ مهم ترین دلیل مدعی سید یمانی
احمد الحسن,ادعاهای عجیب مدعی دروغین احمد الحسن,احمد بصری یمانی دروغین,فرقه ضاله احمد الحسن,مدعیان دروغین,آیا احمد الحسن سید یمانی است؟,فرقه ضاله احمد الحسن یمانی,ادعای احمد الحسن یمان,یمانی دروغین,فایده نشانه های ظهور_ ادعاهای عجیب مدعی دروغین «احمد الحسن»!,فرقه ضاله احمد الحسن_ مهم ترین دلیل مدعی سید یمانی,ونقد تحلیل ادعای احمد الحسن,مکتب سید احمد الحسن,احمد الحسن کیست,احمد الحسن بصری,احمد الحسن کیست؟,احمد الحسن یمانی,نظر رهبری در مورد احمد الحسن
یمانی,سید یمانی,دعوت یمانی,عصمت یمانی,روایت یمانی,یمانی موعود,دعوت,خروج یمانی,دعوت یمانی ال محمد (ع) فرستاده و وصی امام عصر روحی له الفدا,یمانی مهدی اول است,ویژگیهای سید یمانی,یمانی همان مهدی است,چطور یمانی را بشناسیم,یمانی قائم آل محمد است,شبکه جهانی ولیعصر عج,خمینی,زمان,عثمان,سفیانی,الزمان,خراسانی,امام زمان,زمان ظهور,آخرالزمان,آخر الزمان,امام زمان عج,ام المومنین,حقانیت شیعه,زندانی سیاسی,فایل محرمانه,زندانی اعتقادی
امام مهدی,سید احمد الحسن,سید احمدالحسن,مهدی,سید یمانی,امام زمان,امامت,مهدی اول,مهدیین,یمانی همان مهدی است,فرقه ضاله احمد الحسن_ مهم ترین دلیل مدعی سید یمانی,ویژگیهای سید یمانی,احمد بصری امام سیزدهم,مهدویت,یمانی مهدی اول است,۱۲ امام,۱۲ مهدی,مهم ترین دلیل مدعی سید یمانی,مدعیان دروغین امام زمان,#احمد_الحسن_فرستاده_امام_مهدی,امام زمان به شما زنگ زده,امام,امام زمان با شما کار دارد,#فرستاده_امام_مهدی,#سید احمد الحسن,سربازان امام زمان
انصار امام مهدی,امام مهدی,امام زمان,مهدی,انصار امام مهدی ع,اذان انصار امام مهدی,دستگیری انصار امام مهدی,دستگیری شیوخ انصار امام مهدی,پاسخ انصار امام مهدی به سید قزوینی,بازداشت غیر قانونی انصار امام مهدی,امامت,تالار گفتگوی انصار امام مهدی علیه السلام,تاریخچه جنایت حکومت عراق علیه انصار امام مهدی,مهدویت,انصار الله,انصار المهدی و الزرگه,مهدیین,احکام مهدوی یمانی,دیدار امام زمان,انصار,دیدن امام زمان,ظهور امام زمان,امام زماني,امام
احمد الحسن,الحسن,انصار,احمد,اتباع احمد الحسن,انصار الامام احمد الحسن,انصار الامام احمد الحسن حول العالم,انصار الله,احمد الحسن قران,قران احمد الحسن,احمد الحسن اليماني,من هو احمد الحسن (ع),حوزة انصار الامام المهدي,القران الكريم بصوت احمد الحسن,اتباع السيد احمد الحسن (ع),القران الكريم بصوت الامام احمد الحسن,لاننا ..... ولأنكم مظلومية اتباع السيد احمد الحسن,انصار العراق,السيد بدر ينقل ما تعلمه وعاشه مع الامام احمد الحسن ع ج5,انصار الإمام المهدي
مهدویت,مدعی جدید مهدویت,استاد عالی مهدویت,مهدویت و آخرالزمان,شبهات مهدویت,عقیده مهدویت,مهدویت و ظهور,اثبات مهدویت,مدعیان مهدویت,اثبات مهدویت در قرآن,مدعیان دروغین مهدویت,مهدویت در قرآن و خطبه غدیر,اثبات مهدویت از خطبه غدیر,مدعیان مهدویت در جهان اسلام,پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی,اولین دشمن امام زمان همین علما هستن؟! مهدویت,مهدویت و آخرالزمان ● سخنرانی استاد رائفی پور,تشرف مرحوم بافقی خدمت امام زمان عج | مهدویت | ظهور امام زمان,امام مهدی,مهدی موعود
امام زمان,ظهور امام زمان,امام زمان عج,نشانه های ظهور امام زمان,امام زمان کیست,امام مهدی,امام زمان کجاست,ملاقات با امام زمان,دیدن امام زمان,امام زمان کیست؟,یاران امام زمان,دیدار با امام زمان,امام زمان جدید,لحظه ظهور امام زمان,غیبت امام زمان,امام زمان جعلی,امام,امام حسین,تشرف خدمت امام زمان,تشرف به محضر امام زمان,ملاقات با امام زمان عج,ملاقات امام زمان,رائفی پور امام زمان,تشرف محضر امام زمان,زمان ظهور امام زمان,امامان,فرج امام زمان
حضرت مهدی,ظهور حضرت مهدی,امام مهدی,حضرت مهدی کیست,حضرت محمد,مهدی,مهدی موعود,میلاد حضرت مهدی,حکومت حضرت مهدی,نشانه های ظهور حضرت مهدی,حضرت مهدی عج,حضرت مهدی (ع),قیام حضرت مهدی,فایده حضرت مهدی,حضرت مَهدی,حضرت مهدی اهل سنت,طول عمر حضرت مهدی,حضرت عیسی,خصوصیات حضرت مهدی,حضرت مهدی عجل الله,ظهور حضرت مهدی (عج),علائم ظهور حضرت مهدی,شرایط ظهور حضرت مهدی,حضرت,ظهور حضرت مهدی رائفی پور,حضرت مهدی را چطور بشناسیم؟,تنها راه ملاقات با حضرت مهدی
صاحب الزمان,ياصاحب الزمان الامان,يا صاحب الزمان,ياصاحب الزمان,الامان الامان ياصاحب الزمان,صاحب العصر و الزمان,صاحب الزمان المهدي,مناجاة صاحب الزمان,ياصاحب الزمان مدد,صاحب الزمان يوم الجمعه,ياصاحب الزمان مولاي,ياحسين ياصاحب الزمان,ياصاحب الزمان يا امامي,الامام المهدي,امام الزمان,حبيب الكاظمي الزواج,ظهور الامام,غيبة الامام,الامام الغائب,اباصالح,امام زمان,#عمان,يااباصالح ادركني,حبيب الكاظمي 2018,امام الحجه,#الإمارات,امام المهدي
مهدی موعود,حضرت مهدی,امام مهدی,ظهور حضرت مهدی,مهدی,مهدی موعود موجود,مهدی موعود عج,ظهور مهدی موعود,قیام مهدی موعود,مهدی موعود کجاست,مهدی موعود درزبور,مهدی موعود شیعیان,امام مهدی کیست,مهدی موعود در انجیل,مهدی موعود درمسحیت,مهدی موعود دراهل سنت,مهدی موعود از کتب سنی ها,مهدی موعود دردین زردتشت,مهدی موعود کی ظهور میکند,کشتن مردم توسط مهدی موعود,مهدی موعودر سایر ادیان,مهدی موعودکی ظهور میکند,نظر اهل سنت درباره مهدی موعود چیست
نشانه های ظهور,نشانه های ظهور امام زمان,نشانه های قیامت,ظهور امام زمان,نشانه های آخرالزمان,ظهور,نشانه های ظهور دجال,نشانه های ظهور رائفی پور,نشانه های ظهور امام مهدی,علائم ظهور,نشانه های ظهور امام زمان رائفی پور,نشانه های اخرالزمان,نشانه ظهور,نشانه های اصلی ظهور,نشانه های ظهور چیست,وقوع نشانه های ظهور,خزعلی نشانه های ظهور,بداء در نشانه های ظهور,رائفی پور نشانه های ظهور,نشانه های ظهور حضرت مهدی,ظهور حضرت مهدی,احتمال بدا در نشانه های ظهور
منجی,منجی شدن,انجیل,زهرا منجی,منجی موعود,منجی من,منجی آخرالزمان,هلن منجی,منجی رپر,کلیپ طنز زهرا منجی,کلیپ جدید زهرا منجی,آهنگ منجی,منجی یهود,منجی مسیح,ظهور منجی,منجی بشریت,منجی موجود,عیسی منجی من,ای منجی آسمانی,منجی در مسیحیت,منجی در یهودیت,آهنگ منجی از هلن,منجی آزمایشگاه,عیسی مسیح منجی ما,منجی در ادیان الهی,موزیک رسمی هلن منجی,متن آهنگ منجی از هلن,منجی در ادیان و مذاهب,منجی زرتشتیان کیست؟,استاد رائفی پور منجی,ویدئو جدید زهرا منجی
انتظار فرج,انتظار,انتظار ظهور,فرج,انتظار مهدی,منتظر,دعاي فرج,انتظار فرج در کجا خطاست؟ انتظار زنده بودن یک انسان بعد از ۱۴۰۰ سال!,انتقام سخت,منتظران,وظايف منتظران,عرفان,انصاری,حجاریان,منتظرين,کفر,اعتصاب کارگران,رجب,آثار,فردا,قران,روان,مزار,عُمار,رمضان,ایران,اخبار,افغان,یمانی,ترفند,انسان,نشانه,نتیجه,ایمان,فرهنگ,زیارت,فارسی,هزاره,شعبان,معرفت,جمکران,ایرانی,خبرگان,متهمان,انقلاب,مسلمان,افغانی,راهکار
رجعت,رجعت چیه,رجعتلي,الهي رجعت,رجعت چیست,آیات رجعت,رجعت کیا ہے,رجعت ليبيا,فلسفه رجعت,رجعت چیست؟,ما رجعت إنتا,رجعت الحركه,رجعت الحركة,رجعت الفرحه,رجعت در قرآن,رجعت در شیعه,رجعت یعنی چی,رجعت در قران,چگونگی رجعت,قول رجعت ليه,رجعت عصر ظهور,رجعت حضرت علی,اشاره به رجعت,رجعت امام علی,إلـهي رجعتُ,رجعت زمان ظهور,زمان ظهور رجعت,رجعت امام حسین,رجعت در روایات,رجعت رائفی پور,رجعت حضرت زهرا,رجعت حضرت عباس,رجعت سرخ ستاره,رجعت امام زمان
مهدویت,روایات,مهدویت در روایات,مهدویت در آیینه ی روایات,مهدویت ظهور,روایت عهد 61,سخنرانی ویژه مهدویت,امام مهدی عج در قرآن _ آیات مهدوی,رائفی پور روایت عهد,هدایت,اولین دشمن امام زمان همین علما هستن؟! مهدویت,آیا تولد امام زمان از روایات و احادیث میتوان ثابت کرد؟,تشرف مرحوم بافقی خدمت امام زمان عج | مهدویت | ظهور امام زمان,حضرت مهدی,آیات,#اوصاف_حکومت_مهدوی,مهدی,رویت امام زمان,ظهور حضرت مهدی,نیایش,یاران امام مهدی,ویژگی های امام علی
1. "جعبه پنهان احمد بصری: از معجزه مدعیان دروغین مهدویت"
2. "احمد بصری یا احمد دروغین؟ ادعای نبوت و پیامبری"
3. "رازهای احمد بصری: ادعای مهدویت و معجزههای افسانهای"
4. "احمد بصری: از معجزات مدعیان دروغین تا ادعای نبوت و پیامبری"
5. "مهدویت یا مدعیان دروغین؟ احمد بصری و حقیقت گمشده"
6. "احمد بصری و مدعیان دروغین: رازهای مهدویت و ادعاهای مشکوک"
7. "رمز و رازهای احمد بصری: اسرار ادعای مهدویت و نبوت"
8. "معجزات احمد بصری: ادعای مدعیان دروغین و روایات مخالف"
9. "احمد بصری و مدعیان دروغین: ادعاهای مشکوک و اسرار نابود"
10. "رمزهای احمد بصری: ادعای نبوت و پیامبری به چالش کشیده است"
11. "احمد بصری و معجزات مشکوک: ادعای مدعیان دروغین و رازهای پنهان"
12. "احمد بصری: از رازهای مهدویت تا ادعای نبوت و پیامبری"
13. "ادعای مهدویت و احمد بصری: از معجزات مشکوک تا رمزهای پنهان"
14. "احمد بصری و مدعیان دروغین: ادعای نبوت و پیامبری به چالش کشیده است"
15. "رازهای احمد بصری: ادعای مهدویت و معجزات مورد انتقاد"
16. "مدعیان دروغین یا مهدویت واقعی؟ احمد بصری و ادعای نبوت"
17. "احمد بصری: رمزهای ادعای مهدویت و نبوت"
18. "ادعای مدعیان دروغین: احمد بصری و اسرار ادعای مهدویت"
19. "احمد بصری و مدعیان دروغین: ادعای نبوت و پیامبری به چالش کشیده است"
20. "معجزات مشکوک احمد بصری: ادعای مدعیان دروغین و رازهای پنهان"